nedeľa 7. októbra 2012

Púštny kvet


Dnes by som vám chcela napísať o jednej skvelej knihe, ktorú už možno viaceré z vás poznáte - Púštny kvet. Čítala som ju posledný týždeň vo voľnom čase a dosť ma zaujala tak vám ju predstavím :)

Waris je hlavnou hrdinkou tohto Bestselleru. Je to somálske dievča, ktoré v útlom veku podstúpilo ženskú obriezku aby jej cena na trhu stúpla. Ako trinásť-ročná utiekla z domu aby unikla sobášu so starým mužom.
Waris nebola obyčajné dievča, vždy sa túžila dostať do mesta, kde by mohla žiť lepším životom. Vďaka jej vytrvalej snahe a odvahe sa jej sen stal skutočnosťou.

Viac sa už dočítate v knihe :) Tento životný príbeh bol aj sfilmovaní. 
Čítali ste už túto knihu, alebo videli tento film? Aký máte naň názor? :)















6 komentárov:

  1. knížky s takovou tématikou mě hrozně moc baví :)
    škoda že nemám poslední dobou čas číst:(
    hezká recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kniha aj film je pre mňa No1 :) tej ženy mi je naozaj ľúto...prešla si toho veľmi veľa...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dekuju, zes mi tu knizku pripomnela:) .. uz dlouho si ji chci precist, ale v tom dlouhem seznamu v moji hlave jsem ji uplne ztratila :D

    OdpovedaťOdstrániť