pondelok 24. júna 2013

Open blog & wishlist

Ahojte,
po 3 mesačnej pauze som opäť späť, tak dúfam, že ste na mňa nezabudli. :) 
Kým som na blogu nebola aktívna, na instagrame som pravidelne pridávala fotky. Nájdete ma tam  pod menom beli_m . Ak máte aj vy instagram, tak do komentárov mi môžete na vás zanechať odkaz.:)

Možno ste si aj všimli, že som to tu trocha pomenila. 
Blog som zladila do jednoduchej ružovo sivej farby. Zmenila som aj adresu blogu, no musela som ju vrátiť späť pretože by sa následníkom nové príspevky nezobrazovali. Na ľavej lište po kliknutí na ikonku fotoaparát sa dostanete na môj instagram a po kliknutí na obálku sa vám zobrazí môj kontakt (emailová adresa). Pod týmito ikonkami je modul " Follow by Email" po zadaní emailu vám budú chodievať emaily ak sa na blogu zobrazí nový príspevok. A ešte taká maličkosť, všetky vaše komentáre sú očíslované :) Možno tu časom ešte niečo zmením ale zatiaľ to ostáva takto, tak dúfam že sa vám to páči. :)

No a časom sa mi nazbierali aj veci, ktoré by som rada vlastnila, tak tu je ukážka môjho wishlistu :)
1. objektív Nikkor 35mm   2. Náhrdelník   3. Šaty   4. Slnečné okuliare
5. Converse (stále sa rozhodujem medzi týmito na obrázku alebo krátkymi)   6. Tričko Celine
7. Minerálna voda a hydratačný krém od Biodermy   8. Bežecké tenisky


2 komentáre:

  1. objektív by som tiež chcela, ale viac ako ten sa mi hodí statív :) inak moc pekné šaty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dizajn je veľmi pekný. Šaty si plánujem tiež plánujem kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť